Retourzendingen
SabilyParijs.com biedt een retourmogelijkheid van 14 dagen. Als het product u niet bevalt, of als u van gedachten verandert, heeft u vanaf de datum van ontvangst van het pakket 14 dagen de tijd om het product naar ons toe te sturen. Als u na 14 dagen contact met ons opneemt, of als het product ons binnen deze periode niet heeft bereikt, worden retourzendingen niet geaccepteerd.
Om een retourzending te accepteren, moet het product nieuw, ongebruikt, in de originele staat en in de originele verpakking zijn, zoals u het heeft ontvangen.
Verstuur uw product pas nadat u een bevestiging van ondersteuning heeft ontvangen.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, dient u de volgende informatie op te geven ter ondersteuning:
- Een e-mail met uw retouraanvraag, verzonden naar contact@SabilyParis.com withbinnen 14 dagen na ontvangst.
- 2 of 3 foto's van het product.
- Een e-mail waarin de reden voor het retour-/terugbetalingsverzoek wordt uitgelegd.
Zodra we deze informatie hebben verkregen, kunnen we beslissen hoe verder te gaan.
Als uw verzoek is geaccepteerd, wordt u hiervan onmiddellijk per e-mail op de hoogte gesteld en krijgt u volledige informatie over hoe u het product kunt retourneren.
Zodra wij het product hebben ontvangen en geïnspecteerd, ontvangt u een e-mail waarin wordt bevestigd dat het product is ontvangen.
Als aan de retourvoorwaarden is voldaan en het product compleet is, ontvang je het geld van je bestelling terug. Dit verschijnt binnen 4-5 werkdagen op uw bankafschrift of Paypal-rekening. Verzendkosten worden niet terugbetaald (niet van toepassing op producten besteld met gratis verzending).
Restituties worden in de volgende gevallen niet geaccepteerd:
- Als het pakket niet is afgeleverd omdat u een verkeerd of onvolledig adres heeft opgegeven.
- Als het pakket niet is afgeleverd vanwege omstandigheden buiten onze macht (natuurramp, sneeuw, pakket geblokkeerd bij de douane).
- Als de tracking "Bezorgd" aangeeft, maar u zegt dat u niets heeft ontvangen.
- Als het pakket naar ons wordt geretourneerd omdat u een verkeerd adres heeft opgegeven of omdat de postbode geen ontvangstbewijs heeft achtergelaten (u moet een claim indienen bij de postdienst van uw land).
- Het product is besteld tijdens een actie met Instagram influencer.
- Andere uitzonderlijke omstandigheden die niet onder de controle van SabilyParis vallen.com
In sommige van de bovenstaande gevallen kunnen we echter wel een pakket retourneren. Als een pakket bijvoorbeeld retour is gestuurd omdat de postbode geen ontvangstbewijs heeft achtergelaten, sturen wij u snel en gratis een vervangend pakket toe.
Als u een verkeerd adres heeft opgegeven, hoeft u alleen de verzendkosten te betalen om een nieuwe levering te krijgen.
Productuitwisseling
Wij ruilen alleen defecte producten. Als u een defect product heeft ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op via e-mail op contact@SabilyParis.com with, en uw product zal zo snel mogelijk worden vervangen.
Levering
Als u een product wilt retourneren, zijn de retourkosten voor uw rekening.
In bepaalde gevallen waarin wij verantwoordelijk zijn, betalen wij de retourkosten. Bijvoorbeeld als u niet het juiste bestelde product ontvangt, of als u een defect product ontvangt.
Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Indien u een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten automatisch afgetrokken van het totaalbedrag dat u terugkrijgt (dit geldt dus niet voor aankopen gedaan met gratis verzending).
Alle producten die naar ons worden geretourneerd, moeten worden gevolgd om eventuele geschillen te voorkomen. U kunt ons het trackingnummer van het geretourneerde product verstrekken op contact@SabilyParis.com.
U moet ook het bestelnummer of een naam/naam in het pakket opgeven, zodat we u kunnen identificeren en u kunnen terugbetalen.
Houd er rekening mee dat het product mogelijk in een andere verpakking aankomt dan op de foto, maar dat het product erin hetzelfde zal zijn als geadverteerd.